Re: Web serwer grup zagranicznych ?

Autor: TSS (pom2_at_gazeta.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 16:26:57 MET DST

Terkay wrote:

> z mozliwosci wysylania postow.
>
> Z tego co mozna przeczytac na grupie takie servery news (dobrze dzialajace)
> dostepne przez czytniki sa platne. To moze wiec newsgroups przez web ?
>
> www.deja.com nie daje mozliwosci wysylania postow.

Proponuje skorzystac z http://www.newzbot.com/
Wyszukiwarka konkretnych grup na serwerach na swiecie, statystki,
mozliwosc pchania postow itp.
Moze cos pomoze.
A platne to przewaznie sa te przechowujace grupy binaries. Swoja droga
jakby kto znal taki platny serwer news w Polsce gdzie sa komplety postow
na grupach .binaries (bo jeszcze takiego nie znalazlem) to jestem chetny
!

pzdr, TSS