Re: Jak założyć serwer FTP ?

Autor: TSS (pom2_at_gazeta.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 16:18:01 MET DST

elwitjam_at_poczta.onet.pl wrote:

> Chodzi mi o szczegóły. Czy jest gdzieś jakaś strona instruktażowa ?

A na jakim systemie chcesz to stawiac? WinNT 4.0/2000 server same w
sobie zawieraja FTP serwer ale jest on kompletnie do kitu wg. mnie.
Proponuje zajrzec na
http://www.tucows.cyfronet.krakow.pl/win2k/ftpserver2k.html i stamtad
sciagnac jakis samodzielny serw. Ja przez kilka lat uzywalem
WarFtpDaemon jako serwera ftp i bylem bardzo zadowolony z niego. Jednak
teraz sie przesiadlem z pewnych powodow na G6 FTP server (aktualnie
wykupiony przez BulletProof i ta nazwa juz sygnowany od wersji 2.1). Ja
uzywam wersji 2.0 oznaczonej jeszcze jako G6 bo do 2.1 nie znalazlem
nigdzie cracka w sieci a w wersji trial jest 30-dniowy. Wydaje mi sie ze
jesli chociaz troche jestes obcykany w temacie to nie powinienes miec
proglemow ze skonfigurowaniem tego. Wystarczy poczytac readme albo helpy
oraz troche cierpliowsci :)

Powodzenia, TSS