Re: zapchalo sdi

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 18:10:05 MET DST

"Jaroslaw Rafa" <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote...

> [...]
>
> A gdzie ty w POL34 widziales jakies oplaty za przeslane megabajty???
> To jest *normalna* siec. Placi sie za przepustowosc lacza i tyle.

Czy chcesz mi powiedziec ze *normalna* siec POL34 jest pierwszym
na tym padole miejscem gdzie udalo sie urzeczywistnic odwieczne marzenie
calej ludzkosci zwane przez niektorych rajem a przez innych komunizmem,
miejsce w ktorym nikt za nic juz nie musi placic (wlacznie z wlasna badz
cudza glupota).
Gdzie przyjmuja do niego zapisy, albo gdzie przynamniej jest koniec kolejki?

P.S. Znam takich ktorzy codziennie placa po 7zl za gora 5MB (zeby Ci ulatwic
zrozumienie podpowiem ze sa to fanatyczni wielbiciele numeru 0202122)

miab