chello kablowe Krakow

Autor: Marek (ksiezar_at_wp.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 13:06:03 MET DST

Witam
Zastanawiam sie czy to tylko u mnie internet (Chello_UPC) dziala tak zle.
Mam na mysli to ze nie wiadomo dlaczego co jakis czas potwornie zwalnia tz.
jedna i ta sama strona moze otworzyc sie w niecale 2sekundy, a po chwili
trwa to juz okolo 1minuty (albo wogole sie nie otwiera). Te przypadki sa tak
czeste ze nieraz odechciewa sie kozystania z internetu.
    Ogolnie uwazam ze UPC_chello to "SYF" i zaluje ze w ogole podpisalem z
nimi umowe.
Nie sa warci nawet 10zl/mies.
Pozdrawiam
Marek