Re: Chello kablowe

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 20:37:49 MET DST

Robert wrote:

> Użytkownik "Tomasz Torcz, BG" <zdzichu_at_irc.pl> napisał w wiadomości

> A to co masz nazywasz dostępem ???? :))
>
> Co prawda, niektórym wystarczyło by gdyby zwykły modem chodził 24h za 160 zł i
> też byliby szczęśliwi.

mam mozliwosc pelnej komunikacji za pomoca tcp/ip, dla mnie to jest
dostep.
jak wymysle jak puscic po radiu 300bodow na dzialke, to na dzialce tez
bede mial dostep

--
[ Tomasz Torcz               |         karolcia rules ;)         ]
[ zdzichu_at_irc.pl             | http://fordon.pl.eu.org/~zdzichu/ ]