Re: IPartners czy NASK ?

Autor: Leon (leon_at_grep.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 18:41:50 MET DST

Użytkownik "Pawel Bajorek" <pawel_at_radio.com.pl> napisał w wiadomości
> witam
> korzystam z lacza do internetu via NASK i TPSA ale z roznych przyczyn sa
> one niewystarczajace, nie mam natomiast doswiadczenia jesli chodzi o
> funkcjonowanie Internetu via IPartners. Co sadzicie, czy dla polaczen do
> Internetu zlokalizowanych glownie POZA Polska lepsze byloby lacze przez
> IPartners (czyli EBONE) czy raczej upgrade lacza do NASK (czyli Telia).
> pozdrawiam i licze na rozsadne argumenty od zorientowanych w temacie
> --

Mam w pracy IPartners 2Mb. Zagraniczne serwery chodza jak burza! Dla
przykladu moge sie przejsc po firmie i spokojnie robic update z witryny
windowsupdate. microsoft.com. 4MB sciaga w 1-2 min. Spokojnie mozna
korzystac z KB i MSDN na stronach MS. W porownaniu do Polpaka (mialem tez
2Mb) to jest niebo a ziemia. Polska tez chodzi spoko, ale zagranica to jest
po prostu czad! :O)

Pozdrawiam
Leon