Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 11:01:25 MET DST

Nawiązując do postu z 26 Apr 2001 08:32:00 GMT autorstwa darecki_at_wytnij.sobie.to (darecki_at_wytnij.sobie.to):
: Wlasnie sie zdziwilem, ostatnio formularz odmawia rejestracji domeny jesli
: jej przyszly(e) DNS(Y) nie chca w tej sprawie zeznawac.
: Moze ktos wie gdzie mozna znalezc autorow tego absurdalnego pomyslu?

To jest BARDZO DOBRY POMYSŁ. Popieram go.

W NASKu jest wiele domen, które wskazują na moje serwery, mimo iż ja o
nich nie słyszałem - jakieś badmintony, spływy kajakowe...

Teraz przynajmniej będzie lepiej.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.