Re: ISP -- ale nie wiem czy można?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 22:42:36 MET DST

On Wed, 25 Apr 2001 12:08:42 +0200, Przemysław F. <przemo_at_.irc.pl> wrote:

>Użytkownik "Bartek Golebiowski" <bartek_at_golebiowski.net> napisał w
>wiadomości news:9c5rfp$bdc$1_at_druid.ceti.com.pl...

>czy
>A od kiedy ping i traceroute sa miernikami wydajnosci sieci ???
>Gdzie to przeczytales w gazecie CHIP czy w "komputer word" lub w jakims
>domoroslym pismie "Jak zostac mastachem ? "

A od kiedy nie obowiazuje kultura i podstawowe wychowanie na grupach
dyskusyjnych ? Ludzie ten czlowiek grzecznie spytal sie (nie bedac pewien
czy jest to prawidlowa grupa (za co gory przeprosil)) o rozwiazanie
swojego problem. Co takiego zrobil ze spotkal sie z tak niemila reakcja
na grupie ?

Jezeli nie potrafisz mu odpowiedzic na czym polegal jego blad lub nie
umiesz napisac tego skryptu to po co wogole zabierales glos ?

Wyjatkowo bez pozdrowien
PS plonk warning

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
You need professional help. May I suggest Jack Kevorkian?