Re: zapchalo sdi

Autor: Olek (olotest[spamfe)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 21:59:20 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> napisał w wiadomości
> ile kosztuje ACAD i czy za tą cenę naprawdę nie da się znaleźć nic pod
> Linuxa?

Kosztuje fortune, wymagania sprzetowe ma niesamowite inaczej dziala
niestabilnie.
Wszystko mozna ale samemu nie kazdy da rade przecierac szlak.
Zeby to jeszcze sie na jednym programie konczylo.
Sluchajta ludzie, watek zobczyl juz calkiem na offtopic, ja sie nie czuje
na silach dyskutowac o dostepnosci oprogramowania do Linuxa.
Jako lamer poszedlem na latwizne i uzylem tego co wszyscy w okol mnie bo
bylo pod reka i kazdy kumpel mogl mi podpowiedziec.
Proponuje EOT.

--
Olek