Re: ISP -- ale nie wiem czy można?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:01:27 MET DST

On Wed, 25 Apr 2001 11:32:23 +0200, Anna Sikora <fruzia_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> wrote:
>co 1/2 godziny nie, ale pokaz mi prosze jednego co jest taki delikatny.
>Wiekszosc pinguje co sekunde.
>A ludzie z mtr'em szkodza srednio 15 razy bardziej.

Dlatego ten czlowiek sie pytal o skrypt/program ktory bedzie to robil.
Mozna wiec mu polecic cos co bedzie wlasnie na tyle kulturalne a nie
krytykowac czlowieka.

>Chyba zakombinuje proxy do pinga na brzegu mojej sieci.
>To dopiero beda jaja jak mi goscie beda przecierac
>oczy z niedowierzania ze do www.yahoo.com beda mieli
>5 milisekund.. :-)

Zlosnica :-) Ale pierwszy traceroute z brzegu wykaze ze cos tu nie gra.
Nie pamietasz bojow na polipie o transparent proxy ?

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Death: to stop sinning suddenly.