Re: ISP -- ale nie wiem czy można?

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_aol.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:56:35 MET DST

Mariusz Krukowski wrote:

> Takich "eksperymentatorów", którzy przez kilka dni opingowują serwery innych
> powinno się przytroczyć do pręgierza i za każdy ping wlepiać kijem w...

zalezy jak to sie robi prawda jest taka ze sami operatorzy sami siebie opingowuja
z agentow porozsiewanych po polsce i
po swiecie , widzialem wczoraj taka tabelke z widocznoscia (oczywiscie nie jest to
tylko ping ale np proste query i jeszcze
pare rzecy do ktorych sie nie chcieli przyznac) z agentow porozsiewanych po
europie zachodniej

jako ciekawostka: hoga beznadziejnie, onet , wp nie najgorzej