Pytanie.. :)

Autor: Diablessa (diablessa_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 17:50:11 MET DST

Witam :)

Wpadlam na Wasza grupe... ale nie wiem czy pytanie zadam zgodnie z
tematyka grupy.. :) Dlatego prosze mnie w razie czego nie linczowac ;P

Mam dwa adresy mailowe.. Teoretycznie to sa dwie rozne osoby. Ale czy
jest sposob aby sprawdzic czy nie jest to przypadkiem jedna i ta sama
osoba?

Wiem ze mozna to sprawdzic jakos po IP..ale jezeli to sa modemowcy?

Prosze o odpowiedz lub o skierowanie na inna grupe.. :)

Dziekuje z gory :)

Diablessa.