Re: Nowompwa TVN - znow BB :)

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 16:57:13 MET DST

On Sat, 21 Apr 2001 13:29:03 +0000 (UTC), Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

>...przed chwilą podałem link, po co wklejać?

Na IPnews najpierw przyszedl post bota - chcialem wlasnie wyslac email po
co sie powtarzac :-P

>PS. ja się naprawdę zastanawiam, czy oni nie zaskarżą kogoś, TVN jest bogatą
>firmą, jak na razie tylko wywala poszczególne serwisy...

Patrzac po tym cos sie dzialo z bigbrother.prv.pl oraz o po tym BB na tvn
ssie to sadze ze sa bardzo zdesperowani zeby tylko BB uzyskal jakis
rozglos.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
DOS Error #03: Windows not found (C)heer (P)arty (D)ance