Re: zapchalo sdi

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 23:37:25 MET DST

On 21 Apr 2001 13:03:08 -0000, "Arek"
<Use-Author-Address-Header@[127.1]> wrote:

>raczej niedopatrzenie ze strony TPSA. Chyba nie zaprzeczysz
>ze ci hmm ... pajeczarze? uzywaja sdi bez placenia abonamentu.

NIe osmieszaj sie. Lacze His wysyca jeden porzadnie ssacy uzytkownik.
Czy bedzie jeden czy dziesieciu - to juz za rybke - i wlasnie dlatego
TPSA nie stawia ograniczen w kwestii ilosci maszyn podpieytych do SDI.
Zatem skoro nie zakazane - to dozwolone (poza faktenm ze ciagniecie
sieci poza wlasny lokal jakis pozwolenstw ponoc wymaga...)
>Dziwne za TPSA daje sie tak robic przeciez kazdy odciety to
>potencjalny klient 0202122.

Nie. To obrazony na tepse ktory dluuugo im swojej forsy nie przyniesie
- a skoro jeden jest w stanie lacze koncowe wysycic to jak kilku
wspoldzieli to w koncu nabiora apetytu na wieksza przepustowosc i moze
kazdy wlasne alcze sobie zamowi - a zrobi to tym latwiej ze juz bedzie
wiedzal czym sie to je...

> Tym bardziej ze technicznie mozna
>wykonac raz dwa bez koniecznosci chodzenia po domach. No chyba
>zglosimy wniosek ;-) ... przestaniecie mnie tu wyzywac.

A niby jak mozna? Jest w umowie punkt o ograniczeniu portow do 1024?
NIe ma? To moga na pukiel... A jak bedzie to moga sobie takie lacze w
kapcie - nie za te pieniadze, z ograniczeniem wysokich portow i z
zakazem stosowania NAT-a to za mniejsze pieniadze i z wieksza
przepustowoscia chwilowa w kazdej kablowce lacze dostane (fakt,
rowniez z IP z klas niepublicznych...)

--
Darek