Re: Doswiadczenia z domowym Astercity lub 2A? (W-Wa)

Autor: Little Brother (malybrat_at_poczta.arena.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 20:09:39 MET DST

"Anna Sikora" napisała:
> Lacza z 2A to zenada jakich malo. Organizuja mydlenie oczu
> mieszkancom takimi tekstami jak 100MB/s, serwery filmow itp bajanie.
> a jak przychodzi co do czego, to dla 4 osob w bloku nawet nie racza
> palcem kiwnac. Wyjscie oczywiscie przez polpak
> wiec zero transferu z zagranicy.

Znalazlem sie na tej grupie dosc przypadkowo, lecz pozwole sobie
na wtracenie kilku slow od siebie.

Korzystam z uslug firmy 2A od okolo pol roku i jestem bardzo z nich
zadowolony. Najwyzszy transfer jaki zanotowalem u siebie to
215kB/s (z tucowsa). Oczywiscie polaczenie z zagranica jest znacznie
wolniejsze, ale mi to az tak bardzo nie przeszkadza.

W kazdym razie, lacza o przepustowosci zblizonej do 2Mb/s za
120zl miesiecznie to naprawde malo. Sciagalem ostatnio kilka plikow
ISO z nowym Red Hatem (kazdy plik okolo 600MB) i sciagniecie
jednego trwalo godzine z kawalkiem. Sorry, ale z laczami Astera
trwalo by to pewnie pol dnia, albo i dluzej.

> To normalne.
> Uzyskanie podstawowych informacji zajelo 3 tygodnie...

Coz, ja dostalem ulotke, na ktorej znajdowaly sie podstawowe informacje.
Nigdy takze nie mialem problemow z dodzwonieniem sie do nich, choc
moglo sie to zmienilc gdyz dawno juz tego nie musialem robic.
Poza tym przed podpisaniem umowy odwiedzilem ich siedzibe,
wypytalem sie dokladnie o wszystko, oraz przyjrzalem sie ludziom
odpowiedzialnym za ta firme.

Gdybym mial jeszcze raz wybierac: 2A czy Aster City (swego czasu
mialem ten sam dylemat), wybralbym 2A i to bez zastanowienia

Pozdrawiam
Little Brother

PS: Nie mam nic wspolnego z zadna z tych firm.