Re: 10 MB za 13 zlotych...!!!

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 12:13:40 MET DST

Radosław Popławski zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

>Nie ma możliwości ustawienia FUT-a na poster i na grupę. Albo
>albo...

To sie tego nie powinno robic bo jest wkurzajace jak za kazdym razem musze wybierac w moim
czytniku zeby slal tez odpowiedz na grupe bo on poprawnie interpretuje FUTa i chce wysylac tylko
na priv
A co do braku mozliwosci FUTa na poster i grupe to nie wiem nie sprzeczam sie nigdy nie
uzywalem wiec sadze ze masz racje ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 http://irc.iq.pl http://providers.pl