brak polaczenia przez www z niektorymi domenami

Autor: wik_at_wmi.pl
Data: Fri 20 Apr 2001 - 23:33:49 MET DST

Witam! Od trzech dni mam problem z polaczeniem sie z adresami , ktore sa na
DNSie serwera www.serwery.pl (mam akurat tam konto). Problem dotyczy wszystkich
domen zainstalowanych na tym serwerze. Dzwonilem do administratora ( firmy
NetArt) I dostalem odpowiedz ze u nich jest wszystko OK i nie ma zadnych
restrykcji na moj nr IP. Wiec skontaktowalem sie z moim dostawca netu (TopNet)i
otrzymalem taka sama odpowiedz. Co ciekawe z serwerem moge polaczyc sie za
pomoca telnetu ale www ,ftp i outlook nie dziala! Korzystam z sieci
osiedlowej , w sieci jest 34 kompy i zaden z nich nie moze polaczyc sie z tymi
adresami. Natomiast jesli lacze sie z dowolnego komputera z poza sieci np przez
modem za posrednictwem TPSA czy Neti1 to nie mam zadnych problemow z
polaczeniem. Mam pytanie czy ktos juz spotkal sie z takim problemem i czy ktos
wie o co tu chodzi???. Pozdrawiam. WIk - Pila