Odp: Internet a TP.S.A.

Autor: Maciej Przyboś (maciejp_at_interecho.com)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 23:35:11 MET DST

>Od dłuższego czasu rachunki za telefon (w szczególności za internet) są
zbyt wysokie. Przypuszczam, że to dlatego >iż za późno rozłączam się przed
końcem impulsu. Zacząłem używać Bankruta. Może wiecie ile dla pewności
>powinienem wpisać w miejsce x sekund doliczonych do pierwszego impulsu? Z
jaką dokładnością Telekomuna >nalicza jednostki?
Bardzo dokladnie, z rozdzielczoscia 1 sek.

>Czy czas negocjacji modemu liczy się od pojawienia się napisu "Połączono ze
zdalnym...",czy od chwili naciśnięcia >"połącz"?
Czas negocjacji nie jest tu wazny. Polaczenie nastepuje po odebraniu przez
druga strone, czyli chwile po tym jak dasz Polacz (po czasie wykrecenie
numeru i odebrania jesli nie bylo zajete)

MAciej