Re: Brak lacznosci ze swiatem. ping www.cnn.com = 100% utraconych

Autor: Adam Gasiorski (Adam.Gasiorski_at_firma.interia.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 09:49:10 MET DST

> Jejku jejku jak ty sie kompromitujesz publicznie.

Dlaczego ?
Jak komus cos dziala, jak ktos ma lepiej, to tak od razu go zaszczuc ?

> Wczoraj 100% pakietow bylo traconych.
> Wieczorem juz tylko 75%, dzisiaj rowniez 75%.

Ale ja mam 0% traconych, moge czytac cnn.com, wszystko dziala !
Niezaleznie od pory dnia.

Mozesz mi jakos pomoc w wytlumaczeniu tego faktu ?
Zaznaczam, ze nie przebywam obecnie w stanach, nie pracuje w cnn - moze
to bedzie jakas wskazowka ? Jezeli masz jakies inne pytania - sluze
pomoca.

> Takie rady sa niezmiernie interesujace, ale czemu mam zostac twoim
> nasladowca ?

No bo ja nie mam problemow z ladowaniem cnn.com, ping jest w 100%
osiagalny a Ty chyba tego chcesz ?

Kolejna wskazowka: jezeli rozkopia ulice przed Twoja posesja i nie
wyjedziesz z niej, to z jakiego powodu nie dotrzesz do miejsca
przeznaczenia ?

--
Adam Gasiorski