Re: Gdzie mozna zarejestrowac domene jesli nie posiada sie

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 20:58:36 MET DST

Dnia 16 Apr 01 16:11:27 GMT, w artykule
<200104161610.SAA06762_at_ultra.wsp.krakow.pl>, raj_at_inf.wsp.krakow.pl
(Jaroslaw Rafa) napisał(a):

>Mylisz sie. Pisalem o tym juz w innym poscie ze bankomaty offline sa. A
>przynajmniej byly, i byc moze w jakichs zapadlych dziurach jakies resztki
>takich bankomatow jeszcze zostaly...
>I na kartach do tych bankomatow byl zapisany PIN, no bo jakze inaczej?

Przepraszam, ale czy zechciałbyś odpowiadając na moje posty zostawiać
je w oryginalnym wątku, zwłaszcza że odpowiedź jest dosyć spóźniona?

Bo, jak pamiętam, chodziło o Vidę Electron, ale nie będę grzebał we
wszystkich postach, by sobie teraz to przypomnieć.