Re: serwer news [pilne]

Autor: Scream (scream_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 12:11:52 MET DST

> sprobuj: njusy.dlafrajerow.pl

dzięki za pomoc ! Rozumiem, że polecasz mi swój własny serwer ?

A myślałem że na Wielkanoc rodzice nie kupują dziecom modemów, jako
prezent...

PS. Pytanie dalej aktualne. BARDZO prosze o pomoc, to bardzo ważna sprawa.
Dzięki.
news.task.gda.pl nie pozwala nic wysyłać
icm nie pozwala mi nawet pobrać grup od siebie

--
regards, - scream ->> scream(at)w.pl
|||| ICQ#46072336 ||| GG#480681 ||||