Re: 10 MB za 13 zlotych...!!!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 11:22:02 MET DST

Czemu sie przejadles tymi jajkami ?
Ja rozumiem, ze robisz biznes na jakims dziadostwie i nie chcesz nic
lepszego, bo to jest konkurencyjne.

Ale rozwoj sie dokonuje zazwyczaj bez naszego udzialu i woli.
Prawdopodobnie juz za rok-dwa bedzie ten transeuropejsko-azjatycki
szkielet telekomunikacyjny Europa-Azja-Japonia z pasmem kilku/nastu Gb/s

I choc nazywasz to kretynstwem to rozwoju nie da sie zatrzymac.