Re: Gdzie mozna zarejestrowac domene jesli nie posiada sie

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 17:57:40 MET DST

Dnia 11 Apr 01 o godz. 11:00, Gotfryd Smolik - listy dyskus napisal(a):

> Hm... Jeśliby był PIN na karcie *lub* istniały bankomaty
> offline - to ekipie, którą ostatnio gdzieś we Wrocławiu (?)
> zamknęli nie opłacałoby się instalować dodatkowo kamer :>
> do podglądania PINu.
[...]
> BTW: Ktoś widział bankomat offline ??? Na jakie karty ?
> Bo ja czuję się zaskoczony pomysłem... !

To malo pamietasz...
Bankomaty offline byly, a jakze. Na pewno mial takowe PKO BP (i nie wiem,
czy jeszcze gdzies w tym banku niedobitki takich bankomatow nie zostaly) i
BPH. Nie wiem jak inne. Co do kart - oczywiscie te bankomaty dzialaly na
wlasne karty: PKO BP - na karte bankomatowa PKO Ekspres; BPH - na karte BPH
Sezam (bylo to jeszcze zanim obydwie te karty - zachowujac zreszta
swoje nazwy - zmienily sie w VISY Electron ;-))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl