Re: Brak lacznosci ze swiatem. ping www.cnn.com = 100% utraconych pakietow

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 23:26:40 MET DST

Maciek Dobrzanski wrote:

> Hehe, ciekawe ile razy i ile roznych osob musi komus powtorzyc, ze jest
> idiota/sie nie zna/wynisol sie na Madagaskar/itp. (niepotrzebne ^^^^^^^^
skreslic)

Strasznie sie kompromitujesz z tym wynisolem, ale zeby tak publicznie,
nie wpadaj od razu w depresje. Moze jeszcze kiedys cie ktos poklepie po
plecach i powie, ze nie jestes taki kiepski.

> zanim to do niego dotrze, bo do Ciebie to jakos nie bardzo.
Jejku jeku, ciepisz na rozdwojenie jazni, piszesz w trzeciej osobie
do niego, do Ciebie.
skad ty wylazles z takim slownictwem ?

No oczywiscie sa
> ludzie, ktorzy nie sa w stanie tego nigdy pojac, ale zaliczaja sie oni do grona "ograniczonych umyslowo"... czy moze Ty z tej drugiej grupy?

a czemu mam nalezec do tej twojej grupy ?
zabawiajcie sie we wlasnym gronie.
serdecznie ci wspolczuje z powodu depresji, ale nic ci nie poradze,
bo nie mam czasu.