Re: Gdzie mozna zarejestrowac domene jesli nie posiada sie karty VISA, itp ??

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 10:36:12 MET DST

On Wed, 11 Apr 2001, Szymon Sokół wrote:

>+ On Mon, 09 Apr 2001 10:57:40 +0200, "Axel D." <axel_at_frodo.com.pl> wrote:
[...]
>+ >ale uwaga!!!!!
>+ >visa electron NIE JEST AKCEPTOWANA NIGDZIE W NECIE!!!!!!
>+
>+ Nieprawdą jest, jakoby.

 Natomiast prawdą jest, że to iż jest to jakoby nieprawdą
jest poważnym nieporozumieniem.
 Regulamin jasno zabrania używania do transakcji innych niż
online. Prawda, napis "tylko do użytku elektronicznego" (BPH)
może być w przypadku Internetu źle zrozumiany -;)
 IM*H*O banki powinny odrzucać takie transakcje ! :]
 Na zdrowy rozum: jeśli regulamin mi zabrania, to powinienem
czuć się chroniony przed próbą naciagnięcia taką drogą.
 Ale to i tak mniej ważne dywagacje wobec poważniejszego problemu
zwiazanego z kartą: AFAIK w Pl przy spornej płatności problem
ma klient, w cywilizowanych krajach (USA as example) problem ma bank.
 Jeśli się mylę to proszę sprostować; widziałem argumentację
dlaczego tak jest:
1. prawo bankowe pozwala na *znacznie* skuteczniejszą egzekucję
  nadużyć popełnionych wobec banku niż wobec osoby prywatnej;
  tak jest również w Polsce. Sklepikarz (tj. jego sprzedawca)
  podrobi podpis - to ma przechlapane w banku...
2. klient może próbować naciągnąc bank; raz, a później do końca
  życia może "nie mieć zdolności kredytowej" (polskie banki
  również wymieniają się informacjami na takie tematy)

 Pozdrowienia, Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.