Re: neostrada

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:14:47 MET DST

Użytkownik Przemysław Gubernat <Przemyslaw_at_Gubernat.CoM.invalid> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn.pl.9d1mi6.c7m.Przemyslaw_at_repcio.at.home...
> Hłe, hłe, hłe..... żeś mnie rozbawił... kojeny expierd ?!
> Pokaż mi przeciętnego składaka, w którym porty szeregowe są synchroniczne
!
> Dokształć się a potem pisz na Usenet... jak na razie mamy i tak o jednego
> expierda za dużo.

Nie wazne czy RS-232 jest synchroniczny czy nie ! Transmisja pomiedzy
terminalem SDI a portem moze odbywac sie asynchronicznie a pozniej jest
SYNCHRONICZNA . Wez ic chlopie do kogos kto ma SDI i odpal w srodku nocy 2
ftpy do szybkiego serwera - jeden z uploadem drugi z downloadem - i
zobaczysz czy SDI jest synchroniczne czy nie .

Ktosik