Re: neostrada

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:04:22 MET DST

Użytkownik Przemek <SAKO> Galczewski <sako_at_infinity.waw.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3AD0F3D0.AE8BFEC4_at_infinity.waw.pl...

> a od kiedy to RS-232 jest synchroniczny ?
> i od kiedy to dumeter pokazuje czy lacze jest synchroniczne czy
> asynchroniczne ?

Nie wazne czy RS-232 jest synchroniczny czy nie ! Transmisja pomiedzy
terminalem SDI a portem moze odbywac sie asynchronicznie a pozniej jest
SYNCHRONICZNA . Przeciez masz SDI - wez se chlopie w srodku nocy odpal
jednoczesnie 2 ftpy do szybkiego serwera - jeden z uploadem drugi z
downloadem - i zobaczysz czy SDI jest synchroniczne czy nie .

Ktosik