Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 23:44:59 MET DST

Dariusz wrote:

> przygotowuje teraz artykul do USA Today.

to ma byc argument za tym zeby przyjmowali platnosci domanami?

> Gdy nowa waluta pojawi sie w serwisach

i co skonczyles ten artykul?

> Mam znajomych adwokatow. Moge zostac twoimi prawnymi opiekunami, jezeli
> jestes niepelnoletni i przebywasz w domu dziecka.

"ty mozes" czy "oni moga"?

> Znow obrazasz bezrobotnych i biednych.

expert jestes bezrobotny i biedny - nie myslalem, ze jest tak zle ?

> i dlatego sie tak ciepiesz.

wytlumacz mi co oznacza sformulowanie "ciepiesz"

> Jeden lubi marki, inny dolary, trzeci zlotowki,
> a ja Domeny.

szkoda, ze ciebie nikt nie lubi. kiedy zrobisz to glosowanie za swoja osoba?
moze Ci pomoc bo nie wiesz jak rozpoczac?

> Dariusz

m.