Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN, Polpak, T1, T3 do internetu

Autor: zwierzy (zwierzy_at_spam.fe)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 17:48:00 MET DST

 Sun, 8 Apr 2001 17:19:07 +0200,
 obywatel Michal Zalewski <lcamtuf_at_bos.bindview.com> zeznal:

>man pppd

Z naglowka:

Tu fabryka nazywa to DialUp i ztcp to oferuje jakas kompresje.
Nie wypowiem sie w kwestii ile to daje kozysci, choc podejrzewam, ze
roznica bedzie taka jak pomiedzy weglem kamiennym a kamieniem wegielnym.

--
---
Szczudlowski Jerzy