Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN, Polpak, T1, T3 do internetu

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 16:00:05 MET DST

biglamer_at_gdzies.w.sieci.inter-net.pl wrote:

> w przypadku, gdy dane uzywane do obliczania predkosci (tj. sciagane dla testu)
> sie dobrze kompresuja - duzo.
> Np. na modemie 14400 mozesz sciagac pliki tekstowe z predkoscia nawet 10x
> wieksza, niz teoretyczne ograniczenie modemu.

Ok.
To powiedz mi zatem jak wlaczyc kompresje w SDI, aby mi sciagnal
jakikolwiek tekstowy plik z predkoscia 4 x SDI czyli 516 Kbit/s

I jak wlaczyc kompresje na modemie 56 Kb, aby mi sciagal pliki tekstowe
z predkoscia 10 x 56 Kb = 560 Kb.

Chetnie skorzystam z takiej opcji, bo niestety na SDI mam max. transfer
11-12 KB/s , a nigdy mi sie jeszcze nie udalo osiagnac
4 x 11-12 = 44-48 KB/s.

Dariusz