Re: neostrada

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 12:44:22 MET DST

Pawel Greipner wrote:

> Pawel Greipner <pg456_at_zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:
> W regulaminie jest napisane, ze instalacja trwa kilka godzin? Co im tyle
> zajmuje?

Powiedziano mi, zebym zaopatrzyl komputer (nie moj, ja mam dwie ;)) w karte
sieciowa. No to kazalem kupic, w koncu stanelo na 3comie, zeby panowie problemow
nie mieli ("oni to zainstaluja"). Panowie przyszli, podlaczyli jakis sprytny
rozdzielnik, do tego modemik (skadinad bardzo ladny) SIEMENSa, zostawili kabel
RJ45 i... sobie poszli. Nazajutrz przyjechalem wsadzic karte do komputera,
by po chwili okazalo sie, ze numer aktywacji jest zly. Po czterech telefonach
do infolinii PCT, TPI (nie myslcie, ze gdzies jest powiedziane, pod ktorym
numerem czeka konsultant ds. neostrady -- nalezy zgadnac) okazalo sie, ze numer
jest zly. Pan oddzwonil, przeprosil i podal mi wlasciwy. I tak, instalacja trwala
3 dni (choc teoretycznie bez numeru da sie egzystowac -- nie ma tylko uslug
dodanych). Z zagranicy idzie tak jak przez SDI, czyli wcale, zas z Polski, z
dobrego zrodla (np. Atman) ca. 31KB/s, w srodku dnia. Uwazam to za dobry wynik
jak na 256kbit/s. Pingi do pierwszego hopa wynosza AFAIR ~30ms, ale w ogole
to routing jest jakis dziwny.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."