Re: Kilka cen

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 20:29:45 MET DST

Michal Zalewski napłodził(a):

>Och, a za polaczenia lokalne, w tym do dial-upow, nie placisz wcale
>($0, nielimitowany czas polaczenia). Co jeszcze? Internet przez
>kablowke - $20-$25 (cos kolo 1 Mbit?)... a co najciekawsze, DSLe i
>inne uslugi sa po prostu dostepne prawie wszedzie i instalowane w
>pare dni.
>
>No i?;)

no i nie ma sie czym zachfycac ..rynek maja przesycony ..problem w tym
ze trzeba na te 40$ zapracowac .. w polsce place za sdi 160zl ..ale
zapracowanie na to zajmuje mi 2-3 dni bez stresuf czy strace
ubezpieczenie i plynnosc finansowa, czy mi dom za niesplacanie kredytu
zabiora. Kraj fajny , jezyk fajny , ludzie kluchy i rynek zapchany :(

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered