Re: Klika cen

Autor: Andrzej Polkowski (andrzej.polkowski_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 16:48:17 MET DST

> Jaki miales transfer przy sciaganiu plikow, stron wwwz Euroropy, ze
> Stanow ?

Video leciało 700 kb. Normalne strony ładowały się prawie jak z dysku.
Sciągałem trial Symanteca (ponad 20MB) i trwało to bardzo krótko.
Dzięki różnicy czasu dawało się wieczorem, czyli w nocy w Polsce oglądać
wiadomości ze strony TVP.

> Mam na dzieje ze nigdy.

Pytanie "kiedy u nas" dotyczyło tej części o łączach 10 MB za 40 dolców.
Też bym nie chciał płacić 300 dolców za miesiąc. Tyle, że tak naprawdę płacę
prawie tyle za nędzne 128 kb Polpaku.

Pozdrawiam
Andrzej