Re: *** Darmowe gadżety od Polmos Poznań ***

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 16:25:10 MET DST

Kuba wrote:

> Ludzie słuchajcie !!!
> Ostatnio byłem na stronie http://www.polmos.poznan.pl
> i dostałem prezent....
> Po wpisaniu swojego adresu lub adresu swojego znajomego
> Polmos Poznań wysyła prezent.
> Ja dostałem parasol, ale pewnie rozsyłajš też koszulki , kubki,
> kieliszki....
>
> Moim zdaniem warto wypełnić zajmuje to pięć minut a jakie korzyœci !!!!!!!!
Wiesz spermerze ze reklama wodki jest w internecie zakazana ?

I co ci przyjdzie z tej koszulki i parasolki, jak
nie dostales pol litra i do tego kubka i kieliszkow nic nie wlejesz
i siedzisz o suchym pysku.

Czy chcesz tez powiedziec, ze zbieraja adresy i nazwiska wszystkich
pijakow i potem beda wysylali zaklejona reklame alkoholi bezposrednio do
mieszkan ?