Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 16:57:20 MET DST

Dariusz wrote:

> tutaj masz adres i zadaj tam to pytanie
> http://experts.yahoo.com/

nie chca platnosci domenami? wiesz moze czemu?

> czy kazdy musi miec ?

nie ale Ty powinienes wczytaj sie w reszte postu - wytlumacze dlaczego

> tutaj juz obrazasz bezrobotnych i biedakow, ktorych nie stac na nowe
> buty

bredzisz

> tylko czemu oni ci
> widze ze jestes wybitnym lekarzem

nie jestem lekarzem a tym berdziej wybitnym ale albo ty jestes durniem - albo
ja... i wiesz wszystcy lekarze ktorych pytalem twierdza, ze to ty jestes chory

> zdobedziesz uznanie , zamiast sie tutaj na internecie i polipie marnowac

aha. widze, ze nie mozesz sie powstrzymac od rad

> to ty jestes pacjentem,

czytaj wyzej

> Jak widze waluta zostala przyjeta.

wiesz jaki problem jest z platnoscia domenami - zeby zostac rejestratorem trzeba
wplacic skladke do internicu i jest to chyba 500'000 USD - bank musi gwarantowac
wyplacalnosc, a w przypadku domen moze pojawic sie nowy nastawiony na
destabilizacje rynku rejestrator, ktory zacznie emitowac domeny po zdecydowanie
nizszych kosztach na masowa skale -> potem pojawi sie domenowa inflacja -> a kto
by chcial miec pieniadze ulokowane w czyms co za 500'000 USD moze zostac
znacznie pozbawione wartosci i nie pomoze Ci to, ze wskazywales domeny, inflacja
dotyczyc bedzie wszystkich zarejestrowanych domen.

> Dariusz

M.