Odp: Bezpieczenstwo sieci, laczy, sprzetu za CNN

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:01:21 MET DST

Użytkownik "Radek B" <radekb_at_klub.chip.inv.pl> napisał w wiadomości

> He, he. Przyganiał kocioł garnkowi :) W nagłówkach powinna być
> informacja o kodowaniu polskich liter. A u Ciebie tego nie ma.

A bo mie sie przestawiło ;) Tak poważnie to OE to bardzo dziwny program.
Mimo, że specjalnie zmieniałem z kodowania 8859-1 używanego przez Dariusza
na 8859-2, to Outlook nie chwytał. Pogrzebałem głębiej i powinien już dobrze
wszystko kodować.

BTW: Czy wypada już kodować wszystko w Unicodzie ? Nie wszyscy to chyba
odczytają, no nie ?

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk