Odp: HELP Robie to po raz pierwszy :-)

Autor: Janusz Franczak (frankie_at_komrel.net)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 17:59:39 MET DST

Witam
ad.1: $9.00 ???? Jak dla mnie to za tanio: powinno byc ze $30..... (za sama
rejestracje)
ad.2: name serwer to podajesz nazwe serwerow wraz adresami IP providera, u
ktorego bedzie obslugiwana domena. O ile wiem, nikt Ci za darmo nie da DNS:
albo musisz wykupic obsluge samego DNS, albo z jakas usluga.(mozna u mnie,
szczegoly na priva)
ad3. Sadze, ze bez zrobionego DNS nie. Zapytaj providera o usluge, w ramach
ktorej mozesz trzymac strony we wlasnej domenie( ale nie zolw.wp.pl, tylko
zolw.pl lub cos kolo). Niestety, ale im chcesz wiecej, tym wiecej to
kosztuje.
Pozdrawiam

----
Janusz "Frankie" Franczak
Użytkownik Axel D. <axel_at_frodo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ACB193A.B70C3F90_at_frodo.com.pl...