Re: komercyjne konto e-mail

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 20:14:40 MET DST

tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU (Tomek Kruk) wrote in
<3ac70724.69577697_at_news.rubikon.net.pl>:

>dla mnie konta wieczyste to nieciekawy pomysl, bo jak sie placi
>regularnie to ma sie satysfaskcje ze admini sie staraja, a jak sie nie
>beda starac to sie im zakreci kurek z napisem "pieniadze"

Tak, z tym ze nie przypuszczam, aby admini na HomeNecie patrzyli kto jak
oplacil konto, a potem traktowali go zaleznie od tego czy sa to wplaty
regularne czy tez oplata wieczysta... ale moze masz racje - 60 PLN rocznie
to malo i moze lepiej ich dofinansowywac regularnie...

Pozdrawiam,
Wojtek