Re: Moje historie z SDI i umowa

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 00:31:10 MET DST

On 1 Apr 2001 22:00:56 -0000, Rupert <Anonymous-Remailer_at_See.Comment.Header> wrote:
>A co cie moje nazwisko obchodzi. Wolisz dyskutowac z osoba niz z opinia
>to dyskutuj albo nie.

Jezeli wysuwasz tak ostre uwagi wzgledem pewnej grupy (do ktore naleze ale to
ma nieiwelki zwiazek) to nalezy takie opinie wyglaszac podpisujac sie wlasnym
imieniem i nazwiskiem. Inaczej ladujesz w gronie anonimow. (chyba ze
zapracujesz pozytywnie na swoj nick - czego nie zauwazylem)

>to zabrzmialo jak grozba jesli tak to co ?

Nic- milo patrzec jak sie osmieszasz.

>nikogo nie oskarzalem, podalem tylko jescze jedno prawdopodobne wyjasnienie.

To wlasnie mialem na mysli piszac to co wyzej. Uwazasz ze 15 kompow generuje
wiecej ruchu niz jeden user ciagnacy 24h/7d mp3 ?

>Tak samo place i chce miec jakas przyzwoita przepustowosc, TPSA powinna chodzic
>i sprawdzac ile sie przylacza albo przepuszczac np. tylko 3 kolejne adresy z
>intranet - O!

O nie wpadles oczywiscie na pomysl ze moze TPSA powinna sie zatroszczyc o
szersze pasmo ?

Anyway - cala dyskusja zmierza do watku walkowanego tutaj jakies 2 miesiace
temu - tytul Kodeks internauty czy jakos tak.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
If truth is stranger than fiction, you must be truth!