Re: SDI - plusy i minusy

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 09:34:53 MET DST

On 3 Mar 2001 09:46:36 GMT, jp_at_ulgo.koti.com.pl (Jacek
=?iso-8859-2?Q?Pop=B3awski?=) wrote:

>plusy:
>- fajna czarna skrzynka z czerwonymi lampkami

...ktora zajmuje mi niepotrzebnie miejce na biurku :-(

>- zrezygnujesz z news na korzyść irca (mniejszy ruch, szybsze działanie
> polskich serwerów news)

ja tam swoj serwer news mam u providera

>- pada rzadziej, od news.icm.edu.pl, news.tpi.pl i news.task.gda.pl razem
> wziętych

cheche, w porownaniu z jakoscia dzialania modemu to faktycznie jest
znacznie lepiej

u mnie lokalnie dziala znacznie bardziej niezawodnie od centrali
telefonicznej, bo ta ostatnia potrafi zrywac polaczenia telefoniczne
(zwykle rozmowy), SDI rozlacza sie jedynie jak resetuja polke...

>- możesz znacznie szybciej ściągnąć rzeczy, których przez modem nie ściągałbyś
> w ogóle

...no i korzystac z uslug z ktorych przez modem korzystac raczej byc
nie korzystal bo impulsy

>minusy:
>- musisz raz w miesiącu znaleźć na ulicy 160zł

....za modem placilem 140zl miesiecznie przy duzo gorszej jakosci

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |