Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 00:10:51 MET DST

Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

> Ja juz ustalilismy, nie ma to wielkiego znaczenia.

> Krzysztof Halasa
> Network Administrator

Nie wiem z kim i co ustaliliscie. Jesli chodzi Ci o niedawna dyskusje na
pl.comp.security to mnie w zaden sposob nie przekonaliscie. (Przepraszam, ze
tak zbiorowo Cie traktuje). W zasadzie ZADEN z waszych argumentow mnie nie
przekonal (poza koronnym argumentem o tym ze podpis nie jest podpisem co
zreszta nigdy nie twierdzilem).
A juz twoje zdanie ze "W czasach, gdy powstawalo PGP, akceleratory nie
kosztowaly $10" jest wprost rozbrajajace.
Akceleratorow wtedy w ogole nie bylo, ale juz sa, a od prawie roku nawet
embargo z USA nie obowiazuje. Standardow tez nie bylo, ale sa. PGP zas jest
standardem w sobie.

Vizvary