Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN,

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 19:25:52 MET DST

Sfires wrote:

> czy dotrze do Ciebie ze jest to test, ktory zmierzy Ci wydajnosc
> Twojego providera i jego bramek na swiat, a nie predkosc Twojego
> modemu/routera itp...?

Czy mozesz wyjasnic gdzie tkwi blad pomiaru w przypadku SDI ?
Predkosc SDI jest znana 115 kb/s.
A czymze jest mierzenie predkosci sciagania stron www jak nie pomiarem
wydajnosci providera i jego bramek na swiat ?

Co wiecej.
Test ten jest dynamiczny , zatem wiarygodnie mierzy predkosc transferu
z kilku miejsc.

Zechciej mi wyjasnic co jest w tym blednego >?

Taki test sam robie, sciagajac plik z wybranego serwera i mierzac lub
odczytujac predkosc transferu kb/s.
Czemu takie pomiary i testy sa dla ciebie wadliwe ?

Dariusz