Re: Do Kolegi z firmy oferujacej Internet satelitarny US-Poland

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 18:55:52 MET DST

> Dziwię ci się, jakbym miał takš wiedzę
> to bym chyba z maluczkimi dyskutować już nie miał ochoty.

Alez na usenecie sa sami inteligentni ludzie.
Kwiat polskiej i swiatowej nauki i techniki.

Co nie znaczy ze poza internetem i usenetem sa ludzie mniej inteligetni.

Ale niestety brak udzialu w internecie/ usenecie
oznacza niebyt i pozostanie w czarnej dziurze 21 wieku.

Nie ja to wymyslilem, ze internet jednak zbliza ludzi i daje dostep do
swiatowych zasobow wiedzy.

D.