Re: Moje historie z SDI i umowa

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 16:04:33 MET DST

Tomasz Torcz, BG wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jak nie rozumiesz, to powtarzam
Tam jest wiarygodny test transferu dla SDI 0202122, iasdn, dzierzawki
z polpaku i kazdego lacza dostepowego do internetu.
Wiarygodny bo wiarygodna jest firma, ktora napisala ten program.
A program opiera sie jedynie na statystyce i przedstawia
jakosc transferu w postaci wielu tabelek z parametrami + wykresu.

Bez tego testu mozna sobie zapuszczac pingi do 100 sajtow i rejestrowac.
Ale test to wlasnie robi i do tego na stronie www.

Wejdz, zobacz, przetestuj sie i wyslij wyniki na strone www lub na liste
, dla porownania.

tutaj jest adres www

http://www.KlubHiS.HrLeon.com/srodek.php3
http://www.numion.com/YourSpeed/