Gdzie kupic domene z darmowa obluga DNS ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 15:08:18 MET DST

Chcialbym zarejestrowac sobie domene, ale nie chce mi sie bawic w te
formalnosci, formularze, itp. Niech sie bawi za mnie firma ktora sie
tym zajmuje. Interesuje mnie tez to, zeby firma ta miala servery DNS
na ktorych bedzie obslugiwac mi domene (najlepiej zeby dalo sie robic
zmiany jakims panelem przez PHP, albo ...).

Istnieje taka firma ?
Interesuje mnie domena .com, .com.pl, lub .pl.

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179