Re: Ustawa antyspamowa w Kongresie od 500$ do 50.000 $ za kazdy spamowy post naruszajacy ustawe

Autor: Pawel Szymanski (ever_at_kki.net.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 10:15:51 MET DST

On Sat, 31 Mar 2001 23:54:18 +0200, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>duren jestes obrazajac Amerykanow kontaktujacych sie ze swoimi
>przedstawicielami przez e-mail
dla ciebie slowo 'expert' to obelga?
gratuluje wysokiej samooceny:>
btw myslales, ze jak ustawisz FUT na pl.test to sie nie zorientuje i
tam odpisze?:> zalosne.
dobrze, ze cie do kf nie wrzucilem:) ominelo by mnie tyle rozrywki:)
abstachujac juz od twojego braku kultury: to co napisalem
to informacja ktora uslyszalem w radio.

Ever

P.S. zastanawiam sie czasami jak musi wygladac zycie prywatne takich botow
jak expert i zaczynam mu nawet wspolczuc.

--
4ever_at_astercity.net