Re: [SDI] Jak to właściwie jest z SDI.

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 19:14:16 MET DST

Tomasz Nidecki wrote:

> Uruchomienie uslugi zajmuje im ok. 1-2 dni od czasu dostania terminala z
> BOK-u. Po prostu Cie jeszcze nie podpieli.

u mnie jak przyszli, w pol godziny zrobili kabelki, to monter wyjal
laptopa i "sluchawke monterska" (taka od razu z klawiaturka), przypial
ta sluchawke, wybral jakis numer, powiedzial "prosze aktywowac lacze
13 fordon" (moja dzielnica), po czym od razu podlaczyl laptopa do
hisa, odebral poczte i sciagnal jakis plik zeby mi pokazac ze
dziala. uderzaj do typsy bo cos nie tak u ciebie.

--
Tomasz Torcz
zdzichu_at_irc.pl