Re: [SDI] Jak to właściwie jest z SDI.

Autor: o_net_user_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 31 Mar 2001 - 14:16:16 MET DST

> u mnie na chyba wszystkie twoje pytania odpowiedzieli ludzie, którzy to u
> mnie instalowali, jak mogłeś o nic ich nie zapytać?
> zadzwoń na informację, albo... wejdź na irca, szukaj ludzi z sdi z twojego
> miasta i ich zapytaj ;)
>
> --
> Oh I see his face! Where is your star?
> Is it far, is it far, is it far?
> When do we leave?
> I believe, yes, I believe                       "Stargazer" - Ronnie James Dio
Niestety ja nie jestem u mnie tylko w firmie, SDI kupiono, ktoś przyniosl i
podlaczyl. Podobno zaplacono za nie (1000zl) ale nikt chyba nie wyslal
dowodu wplaty i na tym sie pewnie sprawa rozbija. Szukam informacji czy dopiero
po otrzymaniu dowodu wplaty tpsa udostepnia sdi czy tez jest wszystko ustawione
juz gdy monter przyniesie hisa i podlaczy ???