Re: Dyskryminacja (*.ppp.tpnet.pl) JA PROTESTUJĘ

Autor: Marcin Cerkiewnik (cyrkiel_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 12:15:40 MET DST

Jurek Zielinski wrote:

> A potem spróbuj napisać skarge do abuse tepsowego i spokojnie czekaj na
> rezultaty swojego maila - na pewno zainteresuje swoja treściš /dev/null
>
> W celach edukacyjnych - możesz zajrzeć na tvn.bigbrother i wyczyny kilku
> dyskutantów (grożby karalne, obelgi itp), ktoś sie pochwalił że wysłał maila
> do abuse (chodzi o modem tepsa w warszawie) czym wzbudził niepchamowanš
> wesołość - bo i tak wszyscy wiedzš że nikt im nic nie zrobi.
>
> To teraz już wiesz :)

Tzn. moze to troche nie tak.
Fakt, ze abuse_at_tpnet.pl dziala czasami bardzo humorystycznie :>.
Ale sproboj gdzies sie wlamac z 020. Jesli admin, ktoremu sie wlamales, znajdzie w
logach IP i powiadomi prokurature, ktora rozpocznie sledztwo, to wtedy tpsa
udostepni logi.
Ale bez tego, ani rusz. Wiec tutaj Jurek ma racje.
Natomiast bardzo szybko reaguja, jak sprobojesz zadzwonic na 020 i cos napsuc w
ich szkielecie.