Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 18:18:44 MET DST

> Wydaje mi sie, ze sprzedawca uslug niechetnie przyjalby
> tomek.zielinski.z.poludniowego.wroclawia.pl - nawet jesli, to chyba
> mialbym opory przed przyjeciem reszty drobniakami
> (this.wergwerg.is.g34tkjer.34t.cheap.werg235.domain.rg234rg235.com).

Ale chetnie przyjmie domene z nazwa przez siebie wybrana i dopiero
rejestrowana.

I tak miliony porad w internecie jest bezplatnych, a porad wymagajacych
wysolku, czasu i pracy nie ma wcale, gdyz nie ma jak i czym komus za 10
granicami zaplacic.

A tak placisz mu domena/domenami o uzgodnionej wartosci oplat
rejestracyjnych.

Miedzy sprzedawca a kupujacym nie przeplywa gotowka, numery kart
kredytowych, czeki bez pokrycia ,
a calosc bezpiecznej transkacji opiera sie na zgloszeniu cesji domeny na
nowego wlasciciela.

Czyli rejestrator domen dziala jako system autoryzacji platnosci
internetowych.

Dariusz